tisdag 13 december 2011

Vilken dag!

Idag är det Lucia och på jobb ordnar vi givetvis luciatåg för våra gäster på hotellet, så idag kl 07.30 kom Malmö akademiska kör in i matsalen i ett fint luciatåg. Dom sjöng och vi bjöd på lussekatter till frukosten. Det var mysigt och känslan i restaurangen blev så harmonisk, efter det kändes det som jag jobba 10 ggr bättre, tänk vad ett luciatåg kan göra ;)




Efter denna underbara morgon flöt dagen på och när det var dags för disk så skulle jag bära in en back med vinglas i diskmaskinen och halkar! Jag blev chockad och förstod inte vad som hände, plötsligt låg jag på golvet med glas överallt omkring och på mig. Som tur var så blev det mest småsår och inget allvarligt hände.


Nu sitter jag i soffan och ska ta det lugnt, fick hem nya Hälsa&Fitness tidningen igår, så den ska läsas och till det ska det ätas favoritchokladet.

2 kommentarer: