onsdag 7 mars 2012

Makover

När jag flytta hemifrån för några år sedan så fick jag hyra en lägenhet av en tjej i 2:a hand. Hon bestämde sig senare för att bosätta sig i en annan del av Sverige och jag fick ta över lägenheten. Hon lämna en del möbler efter sig bl.a. en fin, gammal kista.

Jag kom att tänka på den för några dagar sen, att den hade varit fin att ha som soffbord. Sagt och gjort. Nu är den vit istället för brun och soffbord istället för en utfyllnad i källaren :)
Blev jättenöjd och känner att saker och ting börjar bli riktigt bra här hemma.

Före


Efter

Efter-  lite dålig bild, tagen med iphone.




1 kommentar:

  1. Skit snyggt verkligen!! Jag är också en liten shabby chick fantast och gör om möbler lite då o då! Är också sugen på att ha en kista som vardagsrums bord sen, man ska bara ha turen att hitta en riktigt fin!

    SvaraRadera