måndag 2 juli 2012

Efterlängtad middag och indoor walking

Precis ätit upp min (efterlängtade) middag. Idag var det extra gott med mat, allting smaka så mycket och magen kändes aldrig full.

Kan det bero på att jag körde indoor walking 45 minuter idag tro? ;-)
Var första gången jag prova ett sånt pass och det var riktigt kul och mina ben fick kämpa i vissa övningar, härligt!

Juli månad bestämde jag skulle bli min "träna-pass-på-gymmet-månad". Efter att ha tittat runt på gymmets hemsida har jag dock insett att det inte kommer gå ihop riktigt. Jag jobbar både morgon och kväll och gymmet har mestadels pass efter 16,30, surt. Men jag fann en lösning- jag kör mitt styrkepass de dagar då det inte blir pass som indoor walking och liknande. Problemet löst :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar