lördag 12 november 2011

Välkommen till oss!

Anna

Jag är en tjej på 23 år, 174 cm och en vikt på ca 80 kilo.
Jag har kämpat med min övervikt i flera år, utan större resultat.
Har nu ätit strikt LCHF i 3 veckors tid och minskat 6 cm runt buken och mer ska det bli!


Emilie

Jag är en tjej på 24 år, 170 cm och en vikt på ca 55-57 kilo.
Jag har haft problem med min mage i flertal år, laktosintollerans, magkatarr, förstoppningar m.m.
Har besökt olika läkare utan resultat fram tills våren 2011, då konstatera dom att det var IBS jag drabbats av.
Jag har provat de flesta koster och "dieter" för att få min mage att fungera men utan resultat framtills jag börja äta enligt LCHF.

Vi hade tyckt det var roligt om folk vill dela med sig av sina LCHF-recept, erfarenheter och sin kunskap till oss! :)

1 kommentar:

  1. Camilla (från jobb)13 november 2011 kl. 16:25

    Hej tjejer!! Vad ni e gulliga som har gjort denna bloggen tillsammans. Jag hoppas att ni får massa trogna läsare. Jag ser fram emot massa intressant läsning. Massa lycka till kramar :D

    SvaraRadera