torsdag 24 maj 2012

Dagisnivå?

Godmorgon,

Varit uppe sedan åtta, har blivit en riktig morgonmänniska nu när jag gått hemma. Imorgon börjar jag jobba igen och det firar vi med en jobbhelg, wiho .. (känn sarkasmen)

Imorse leta jag fram våran kamera (inte den bästa måste jag tillägga) och skulle ta några "före-bilder" för att sen kunna jämföra med den smashing body jag ska få, haha.

Jag skulle egentligen ta bilderna på söndag, men med tanke på att min mage redan börjat svullna upp, den "roliga" veckan är påväg, så var det lika bra att ta dom idag.
Det var inte det lättaste att ta foto själv, jag byggde torn för att få kameran i rätt höjd (sant, haha!), tog säkert 30 bilder och det var 5 stycken som såg okej ut. Men jag kämpa och på måndag då kommer dom upp här i bloggen, sen är det blod, svett och tårar som gäller!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar