onsdag 16 maj 2012

Tillbaks på ruta ett

Godmorgon,

Det som jag inte trodde skulle hända hände. Jag har åkt på bihåleinflammation och går just nu på penicillin. Mindre kul med andra ord.

I måndags började jag känna mig bättre och var nästan säker att jag skulle kunna jobba på onsdagen, men på måndagkväll fick jag frossa, blev täppt (igen!) och hostan var värre än någonsin. Så det var bara till att besöka farbror doktorn på tisdagmorgon. Han konstaterade att det var bihålorna och skrev ut penicillin och sjukintyg till mitt jobb.

Det jag tänker på mest när jag går här hemma är att träna. Jag är så sugen på att ge mig ut och springa en runda eller sätta igång med NTC-appen.
Varför är det alltid så? När man inte kan eller får lov att göra en sak, då vill man göra det ännu mera?

Bild: google.se

2 kommentarer:

  1. Jag har kort med Nike-appen ett tag nu och de passen ar saaaaa bra (och jobbiga!) Pa 30min kor jag sa hart att jag knappt kan ga hem fran gymmet, jamfort med tidigare da jag kunde spendera en timme pa gymmet med olik aovningar och knappt fa traningsvark efter. Effektiv traning ar toppen! Ar saker pa att du kommer alska den nar du blivit frisk!

    SvaraRadera
  2. Ja, det är just därför jag vill testa den. Tror att man kan få fina resultat av den. Ja, snart så får jag börja träna igen, längtar! :)

    SvaraRadera