tisdag 22 maj 2012

Sommarträning

Nu när jag varit hemma har jag haft tid att sitta och tänka ut sommarschema, kost och liknande. Detta har jag kommit fram till änsålänge, men det kan alltid ändras.

28 Maj - 24 Juni

Nike training Club (app)

Appen innehåller 3 olika workouts - get lean, get toned, get strong i varje workout är där 7 pass. Jag tänker köra 1 workout/ vecka.
Den 4:e veckan kommer jag att vila och/eller köra en sista workout som heter get focused, där är 14 workouts ala 15  minuter. Man kan då köra kondition (ca 30 min) och better butt eller sculpted arms tex.
Den sista workouten ser jag mer som att finjustera det muskler man vill få fram lite extra.

25 Juni - 1 Juli - Semester
Kommer att träna det jag känner för, om jag känner mig själv rätt lär det bli löpning / morgonpromenader för att sedan ha tid att njuuuta av semesterveckan :)


 2 Juli - 29 Juli

Pass på gymmet

Jag har tänkt köra 2-3 pass i veckan under hela Juli månad. Det kommer bli body combat, indoor walking, CXWORKX och fighter fitness.

30 Juli - 26 Augusti - Semester

Dags för långsemester och med tanke på att jag kommer träna hårt i juni och även juli så kommer augsuti bli lite utav en vilo-månad. Jag kommer inte sluta träna, men jag kommer att köra det jag känner för och ladda upp extra för September månad då jag kommer köra igång att gymma igen.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar