måndag 14 maj 2012

Gravid?

Godmorgon,

Då var det Måndag igen och en helt ny, orörd vecka framför oss.
Jag är fortfarande sjuk, men hoppas att det ger med sig snart, så mycket saker som jag tryckt i mig för att bli frisk, haha.
Jag dricker echinacea, tar sinova tabletter, ipren, slemlösande hostmedecin, bafucin och vanliga halstabletter när jag inte får ta bafucin (endast varannan timme) . Sen dricker jag även te i mängder, ingefärste med citron och honung i.
Jag har nog aldrig druckit så mycket te eller kissat så mycket som jag gör just nu!

Det negativa med allt detta är att magen ballar ur totalt. Alla saker som jag nämnt ovan innehåller socker på ett eller annat sätt och min mage har ju fobi för socker, så ni kan själv tänka er hur jag ser ut just nu, svullen, gasig och lik en kvinna i 5:e månaden.

Meeen, snart är det över och då kör vi igång med träning igen och bra mat för magen. Ni har väl inte glömt, den 21 maj?! Nike Training Club, 1 månad, JAG ÄR SÅ TAGGAD!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar