fredag 11 maj 2012

dumma emilie

Nu får jag för att jag var envis. Igår stod jag och vela om jag skulle ut och gå eller inte, imed att min visdomstand varit inflammerad och att min kropp varit lite seg och öm.
Men jag gick ju ut och det var jätteskönt och jadiijadii, MEN imorse när klockan ringde och jag skulle till jobb, då var det inte lika skönt!
Min hals gjorde så ont och jag grät av smärtan (sant!).
Jag asa mig iväg till jobbet ändå, öppna upp och väntade på att nästa person skulle komma in och då gick jag hem.

Min slutsats av det hela är att jag skulle tagit det lugnt, L U G N T, jag vet inte riktigt vad det betyder har jag kommit fram till. Jag kunde gått en längre runda, men inte ansträngt mig. Jag tror att kombon mellan tanden och dess bakterier smittat min hals och på detta så anstränger jag mig. Nu har jag lärt mig en läxa, denna helgen ska jag ligga ner och vila, inget annat!


Bästa vännen just nu- Bafucin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar