tisdag 5 juni 2012

Bad day- good day

Min morgon började helt fel, frukosten uteblev hemma och bara det gör mig smått irriterad. Väl på jobb så försökte jag tänka positivt och göra något bra av dagen, det gick väl inte hela vägen om vi säger så. När jag inte följer mina rutiner så är det lätt att saker ballar ur som tex maten (Dessa dagar gäller det att självdisciplinen är hög).

När jag kom hem från jobb var kroppen helt slut och jag somna i soffan i två timmar, väl behövligt om jag får säga det själv, tom jag blir trött på mig själv dessa dagar när inget går som det ska ;-)

Efter min "powernap" åt jag lite och sen drog jag på träningskläderna och tog en PW blandat med jogging i 30 minuter. Kvällssol, bra musik och hela min dag blev bra.. Tillslut ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar