onsdag 20 juni 2012

Dag 24 av 28 - big misstake

Godmorgon,

Lax-crispen (finn crisp med lax på) ligger i magen och jag sitter och sörplar på mitt kaffe och facebookar, läser bloggar och kollar skor (vill ha sånadära tofflor fast med klack, kommer jag passa i det? hmm..)

Alarmet ringde åtta i morse och om jag ska vara ärlig ville jag bara gömma mig under kudden och sova vidare. MEN, sista veckan och det är bara att ge järnet. Hoppade i träningskläder, slängde vatten i huvudet och 2 stycken femme power i magen. Blandade en bcaa och cyklade iväg mot gymmet. Det är detta (som jag beskriver nu) som är mitt STORA misstag. Jag tror att jag är superwoman och kan träna på tom mage med diverse jobbiga konditionsövningar plus 15 minuter abs. Svar: nej! Det gick nästan åt helvete (ursäkta språket). Kramp i magen, lite småyr i huvudet efter burpees hit och squatjumps dit. Jag tog mig igenom det, dock med lite mer vila mellan övningarna än vad jag skulle ha.

Råd till mig själv: träna aldrig på tom mage. (Det blir så mycket bättre resultat om man ätit något litet innan).





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar