måndag 4 juni 2012

Kost dag 8

Frukost: Äggröra (2st ägg) en kopp grönt te och honung. Omega 3.

Mellis: 2 finn crisp och proteindryck

Lunch: kycklingfilé med sallad och en klick majonnäs och en bit mögelost

Mellis: en kopp grönt te och 4 rutor 80% choklad

Middag: köttbullar i tomat och örtsås med zucchinipasta och fetaost

Träning: NTC 30 min
Efter träning: proteinpulver

Kvällis: turkisk special

Idag kände jag av måndagströttheten. När jag kom hem från jobb var min kropp helt slut och jag somna till 15 minuter på soffan. Därefter cykla jag till Gymgrossisten och köpte nytt proteinpulver och en rosa shake (så fin!!) efter middagen kändes träning helt rätt och vi drog till gymmet och körde 30 svettiga minuter.
Och chokladen till mellis?
- allt är måndagströtthetens fel ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar