lördag 23 juni 2012

Dag 27 av 28: var är energin?

Dag 27 av 28, nästsista dagen. Jag borde vara taggad till max och ge järnet, men det är precis tvärtom. Jag känner inte alls för att träna. Jag vill ligga i soffan och äta lösgodis. (Lösgodis?! En evighet sen jag stoppa det i min mun).
Mitt humör går upp och ner och jag antar att det är pms blandat med trötthet.

Jag längtar fruktansvärt mycket till min semester, det är bara ett jobbpass kvar (imorgon) men just nu känns det som en evighet dit. Usch, tycker inte om att må såhär och det värsta är att alla mina tankar blir negativa (not good!). Jag vill vara dendär glada,positiva tjejen som är fylld med energi. Ett träningspass hade nog hjälpt mig just nu, det får mig alltid på bättre humör, men var är orken?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar