måndag 18 juni 2012

Kost dag 22

Frukost: 2 st pannkakor med turkisk yoghurt, honung, blåbär och nötter. En kopp kaffe.

Träning: NTC 30 min
Efter träning: proteindryck

Lunch: kycklingfilé med parmesantäcke och örtsås , liten sallad med fetaost

Middag: några skivor oxbringa, liten sallad och coleslaw

Kvällis: 2 st pannkakor med smetena och honung


Oj oj, vilken dag. Körde pass på gymmet, var där alldeles för sent (ca 11:15!) jag använder mig av platsen framför spegelväggen för att se så jag dels gör rätt på övningar men också för att där är matta på golvet = skönare med burpees och liknande övningar.

Idag var där fullt, folk stretcha, gjorde magövningar osv. Jag ställde mig en bit bak och körde på, då händer detta: dom som nyss stretcha eller höll på med sina magövningar blir i trans och stirrar (jo faktiskt) ut mig totalt. Kom igen, jag tränar! Klart man får titta, kanske vill ha tips på nya övningar, men att sluta träna för att kolla på mig? Äsch, får väl ta det positivt ;-)

Dagens pass var iaf döden! Det gick typ såhär:
30 sek Burpees
30 sek Sidoplanka
1 min armhävningar
2 min sumo squats med vikter
30 sek russian twist
Så höll det på med ett par övningar till, sen var det vila 30 sekunder sen körde man allt igen * 5 varv, Puh!

( kanske inte konstigt folk titta, hoppa ju som en galning åt höger och vänster ;-)

Nej, dags att sova. Ska upp med klockan imorgon så jag får spegelväggen för mig själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar