onsdag 6 juni 2012

Trött tröttare Emilie

Idag är min kropp trött, jag har jobbat 06.30-14.30 ( har inte turen att vara ledig på röda dagar..) därefter tog jag en sväng på stan. Blev ett nytt träningslinne och en ny väska. Väskan är jag fortfarande osäker på, ville ha en större ( nu har man ju shakes att bära rundor på ;-) ) men även en som är praktisk och helst inte någon Nike eller liknande, blir för mycket träningsväska över dom.
Jag köpte iaf en från Don Donna, ni får se bild om jag bestämmer mig för att behålla den :-) just nu går jag fram och tillbaka för att titta på den och bestämma mig, haha!

Det jag skulle komma fram till i detta inlägg är att idag tar jag v i l a. Ja, jag vet, jag satte ett mål att klara 1 månad non stop, men idag lyssnar jag på min kropp och den är slutkörd. Gårdagen var skit och den satte sina spår idag. Jag är trött och känner mig svag. Det tar emot att vila idag men jag försöker intala mig själv att det är det bästa, imorgon är jag ledig och kan sova ut och sedan köra med nya krafter.

Nallen på bilden kom min finaste älskling hem med precis. En liten present för att trösta. Hon vet hur mycket träningen påverkar mig och hur ledsen jag blir när jag inte kan/får träna. Hon är underbar, stöttar mig och ger mig råd i alla mina beslut. Bästa Anna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar